Thursday, August 19, 2010

Historia e Jeans Diesel Brand


Historia e xhinseve Diesel filloi në Itali në 1955 me lindjen e Renzo Rosso, themeluesit të ardhmen e kompanisë, njeriu i cili dikur tha: "Ne nuk e shesin rroba, ne shesim jetese." Young Rosso doli të jetë një djalë me iniciativë dhe në moshën 10 ai tashmë e vendosur biznesin e tij shitur lepuj. Në moshën 15 ai filloi të studimit të modës në shkollë italiane të modës e parë dhe në të njëzetat e tij filloi të projektimit rroba në një kompani të vogël tekstileMoltex quajtur. Së bashku me pronarin e Moltex, Adriano Goldschmied, 1978 Rosso krijuar kompaninë e re - Grupi gjeniale, djepi i suksesshëm shumë marka tregtare - Katherine Hamnett, Martin Gaj, Goldie, Dhjetë Big Boys dhe Diesel. Emri "Naftë" është zgjedhur si një simbol avant-gardës së Kriza e naftës e 70-së dhe si një fjalë ndërkombëtare që mund të sjellin sukses në mbarë botën xhinse të markës.

1979 e parë 'meshkujt veshin mbledhjes u shfaq nën markën Naftë dhe në1981 rroba Diesel ishte eksportuar në vende të tjera. Neto e importuesit e krijuar nga Renzo Rosso në masë të madhe kontribuan në suksesin e xhinseve me porosi markë jashtë vendit. Në 1984 Rosso paraqitur linjë rroba për fëmijë të quajtur "Diesel Kids". Kjo u zgjerua në mënyrë të konsiderueshme të tregut të synuar të markë e tij. Në 1985 sasia e biznesit përbërë 3,9 miliona dollarë. Rosso arriti të blejë nga marrëveshja e Goldschmied dhe partnerë të tjerë dhe kështu u bë pronar i vetëm iGrupi gjeniale. Tani ai mund të përqëndrohemi në xhins prodhuese. Logoja e kompanisë-Iroquois-bëhet një shenjë identifikimi i atyre që dëshironin të shohin radikale dhe avant-gardës.

Në 1991 kompania krijon një markë SHBA Diesel, dhe vjetore të qarkullimit të saj bëhet fjalë për 125 miliona dollarë. Nga tani e tutje fillon të kompanisë për të investuar më shumë para në fushatat e marketingut. kombinuar strategji të re të marketingut dhe humor politikë - dy tema të paparë në reklamat e para. Diesel 'sparullën "Për të suksesshëm" të jetesës, bën thirrje për krijimin e kishës së tij dhe të kulteve fetare, reklamat skandaloze "" Fundi, "Alpine Village", "Jo me lot" dhe "Jezusi jeton" bëjnë markë e më shumë popullor. Diesel 2002 fillon të punojë me Karl Lagerfeld krijuar xhins rroba me porosi për të vijë "Lagerfeld Galeria". 2003 kompania fillon të punojë me të "Dsquared 2 markë" dhe paraqet parë mbledhjen e saj me bizhuteri të quajtur "xhevahire Diesel".

Renzo Rosso ështënominuar për çmimin ndërmarrës i vitit dhe ka marrë tashmë reklamuesit e çmimit Vitit. Ai rides luksoze Monster Dacati, dëgjon të metaleve të rënda dhe kalon pushimet në hotelin e tij "Pelikan" në Miami. Ai një herë tha se "nuk është kompania e Diesel ime, është jeta ime" dhe ne besojmë atij. Jeans nga Diesel janë prodhuar në Itali vetëm. Stilin e Diesel është e vërtetë dhe progresive, nganjëherë edhe radikale. Por me cilësi të lartë është gjithmonë në krye.

Diesel paraqet dykoleksione sezonale e xhins të përshtatur një vit - | vjeshtës dhe dimrit | pranverë verë. Çdo mbledhjen përbëhet nga rreth 20. 000 modele. Markë ka linjat e saj Diesel Denim, Diesel Mashkull, Diesel per Femrat, Hapësirë Pjesë (një linjë të aksesorëve und brendshme), Diesel lëkure, Kids Naftë dhe 55 DSL (një linjë të posaçme për patinazh-dhe snowboarders). Përveç Kompania zotëron Diesel hije linjë syze dielli si dhe Diesel Diesel ParfumKëpucë. Custom xhinse nga Diesel mund të blihet në 10,000 dyqane në 76 vende. Një Perandoria e vërtetë e Diesel!

Thanks To : +99% Shop For Home Theater +99% low-price-tents-shelters-20 +99% Cheapest Watches !!1 Buying Panasonic Home Theater !9# Save Ink Jet Printers Used Printer !!1 Visioneer Scanners Best Quality




No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links